Homemade or eating out?

View previous topic View next topic Go down

Homemade or eating out?

Post by Shole on Wed Jul 27, 2016 7:34 pm

What do you prefer?
Honestly I prefer eating out since I kinda got used to it, but I don't mind good home cooked food.
avatar
Shole
Samuel L. Jackson

Posts : 262
Points : 674
Reputation : 1
Join date : 2016-07-23
Age : 24
Location : Romania

View user profile http://thewritinghut.net

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by Steve on Wed Jul 27, 2016 9:35 pm

@Shole wrote:What do you prefer?
Honestly I prefer eating out since I kinda got used to it, but I don't mind good home cooked food.

Both! There are some things that I like to eat but am not going to spend the time to make lol. Just gotta be careful to not eat out too much. It's expensive and usually unhealthy for you.
avatar
Steve
Owner & Admin

Posts : 729
Points : 1531
Reputation : 11
Join date : 2016-07-17
Age : 27
Location : Detroit, Michigan

View user profile http://www.entmtone.com

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by Shole on Fri Jul 29, 2016 6:37 pm

@Steve wrote:
@Shole wrote:What do you prefer?
Honestly I prefer eating out since I kinda got used to it, but I don't mind good home cooked food.

Both! There are some things that I like to eat but am not going to spend the time to make lol. Just gotta be careful to not eat out too much. It's expensive and usually unhealthy for you.
I hate the fact that I can't recreate some of the things that I buy out, I mean they just have better ovens and material and that's why you have to go and eat out sometimes, at least when you know a good chef.
avatar
Shole
Samuel L. Jackson

Posts : 262
Points : 674
Reputation : 1
Join date : 2016-07-23
Age : 24
Location : Romania

View user profile http://thewritinghut.net

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by Steve on Fri Jul 29, 2016 11:03 pm

Yeah, I guess. Idk, I think it's nice to take a break and have someone else cook a nice meal for me. God knows my GF isn't, she's a vegetarian lol.
avatar
Steve
Owner & Admin

Posts : 729
Points : 1531
Reputation : 11
Join date : 2016-07-17
Age : 27
Location : Detroit, Michigan

View user profile http://www.entmtone.com

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by Maxxo on Sat Jul 30, 2016 3:24 am

I love to cook but am usually pretty run down from work to make something to fancy. I usually only cook when I'm on vacation now Very Happy
avatar
Maxxo
Judy Garland

Posts : 25
Points : 355
Reputation : 0
Join date : 2016-07-30

View user profile

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by dadero on Thu Aug 04, 2016 1:45 pm

I love to eat homemade food bcz it is good for health and safe than outside.
avatar
dadero
Lauren Bacall

Posts : 15
Points : 340
Reputation : 0
Join date : 2016-08-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by John1007 on Sat Aug 06, 2016 3:58 pm

Its home made for me as well. Eating at home allows you to control the ingredients in your food, so you can use natural ingredients instead of unhealthy processed foods. Processed foods, frequently served in restaurants or available in premade meals from the grocery store, tend to be high in sodium, fat and added sugars. .
avatar
John1007
Willem Dafoe

Posts : 52
Points : 421
Reputation : 0
Join date : 2016-08-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Homemade or eating out?

Post by Steve on Sat Aug 06, 2016 5:48 pm

@John1007 wrote:Its home made for me as well. Eating at home allows you to control the ingredients in your food, so you can use natural ingredients instead of unhealthy processed foods. Processed foods, frequently served in restaurants or available in premade meals from the grocery store, tend to be high in sodium, fat and added sugars. .

Sodium, fat and sugar? All the things that I love! Haha.. On a serious note, you are right. I eat way healthier when preparing my own food. Living on my own however changes that for me. A lot of times I don't want to cook for just myself and have leftovers for multiple days. Sometimes I just want the ease and quickness of a purchased meal.
avatar
Steve
Owner & Admin

Posts : 729
Points : 1531
Reputation : 11
Join date : 2016-07-17
Age : 27
Location : Detroit, Michigan

View user profile http://www.entmtone.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum